Hideo Kojima: A jövő, ahol a film és a játék egybeolvad

Hideo Kojima, a legendás játéktervező nemrég a Vogue Japan-nak adott interjújában beszélt a Death Stranding univerzum jövőjével kapcsolatos elképzeléseiről. Kojima szerint a jövőben a filmek és a videójátékok közötti határok elmosódnak, egyre inkább összefonódnak, újfajta élményeket teremtve a közönség számára. Ez a vízió jól tükrözi a tervező művészeti megközelítését, ahol a narratíva, a vizualitás és az interaktivitás egysége a kulcs.

Ha belegondolunk hogy milyen színészi arzenált hozott fel a játék első részében, nem is tűnik elképzelhetetlennek. Aki esetleg nem tudja miről van szó, itt a játék előzetese:

Kojima izgatottan beszélt a készülő élőszereplős Death Stranding filmről, amelyről elmondta, hogy a játék univerzumának egy olyan történetét szeretné megalkotni, ami kizárólag a mozi formátumában valósulhat meg. A célja nem kevesebb, mint egy olyan alkotás létrehozása, amely méltó arra, hogy elismerést és díjakat nyerjen a filmes világban.

A rendező megerősítette azt is, hogy egy anime adaptáció is készülőben van, bár erről egyelőre nem árult el további részleteket. Az anime ötlete már tavaly is felmerült a Variety-nek adott interjúban, mint a Death Stranding történetének egy lehetséges kiterjesztése, de most először kaptunk hivatalos megerősítést a projekt létezéséről.

Kojima ambiciózus tervei azt mutatják, hogy a Death Stranding egyre inkább egy multidiszciplináris franchise-zá válik, amely nemcsak a játékvilágban, hanem a filmes és animációs iparban is otthonra lelhet. Kíváncsian várjuk, hogy ezek az új adaptációk hogyan bővítik majd a már amúgy is komplex és egyedi univerzumot, és milyen hatással lesznek a szórakoztatóipar jövőjére.

Kép: sortiraparis.com