Látványos techdemót kapott az új Witcher
A CD Projekt Red a The Witcher 4-hez érkezett látványos előzetessel és techdemóval mutatta be az Unreal Engine 5 erejét, amellyel a kontinens eddig kevésbé felfedezett részeit kelti életre
A bemutató különösen kiemelte a főszereplő, Ciri átdolgozott arcát, amely korábban kritikák kereszttüzébe került. A stúdió azonban most pontot tett az ügy végére, megerősítve, hogy a most látható arc nem csupán a tavalyi TGA-s előzetesben szerepelt modell, hanem a The Witcher 3-ból ismert Ciri arcának pontos mása, amelyet a legmodernebb MetaHuman technológiával optimalizáltak. Mindössze két apró változtatást eszközöltek a jobb animáció érdekében: enyhén megemelt szemöldököt és nyugodtabb szemkörnyéki részt, bár utóbbi azóta eltávolításra került a modellből.
Ez a hivatalos állásfoglalás remélhetőleg lezárja a Ciri arcával kapcsolatos vitát, és a rajongók figyelme a videó egyéb, sokkal izgalmasabb részleteire terelődhet. A bemutató ízelítőt ad a The Witcher 4 ígéretesen gyönyörű világából és a részletgazdag, NPC-ktől nyüzsgő helyszínekből, ahol Ciri kalandozni fog. Bár a végső termék valószínűleg eltér majd a jelenlegi techdemótól, mégis van ok a reményre.
Mivel a játék megjelenése még viszonylag messze van, a fejlesztőknek van idejük arra, hogy a látott minőséget megőrizzék, és valóban újgenerációs élményt nyújtsanak a következő nagy szörnyvadászat során. A CD Projekt Red elkötelezettsége a részletek iránt és az Unreal Engine 5 nyújtotta lehetőségek alapján a The Witcher 4 rendkívül ígéretesnek tűnik, és a korábbi kritizált elemek tisztázása hozzájárulhat ahhoz, hogy a játékra fókuszáljunk, ne pedig a karakterek külsején vitatkozzunk.
Kép: